Do you think I could just leave this part blank and it'd be okay? We're just going to replace the whole thing with a header image anyway, right?
You are not logged in.
Pages: 1
Hi allemaal,
Ik heb een spel gevonden op internet genaamd Bendes, de bedoeling van het spel is simpel, je moet criminele activiteite begaan. Het is geen MMO of RPG, je **** dus niet schieten of lopen, het enige wat je hoeft te doen is klikken, simpel he (: . Je **** geld verdienen met drugs handelen, auto's stelen, scooters stelen en portomonees. Voor de mensen die 16+ zijn (of minder en er tog van houden (; ) kun je handelen in hoeren en met heb naar bed gaan.
Als jullie klikken op deze link komen jullie waar je je moet registreren. Het is niet de normale link, maar een link waar ik een bende lid voor krijg, met zo'n bende lid kun je andere bendes aanvallen of het bende lid veranderen in een hoer of hoer chauffeur.
Het is niet echt een spel waar je aan verslaafd moet raken, want EE is veel beter en leuker, maar dit is gwn leuk voor erbij (:
Dankje ;p
gvd
No spam, dutch only.
Gedaan! 1smile1
Did it! 1smile1
Dankje (:
Thanks (:
kom je ook gelijk spele of ga je niet door?
Waarom zou u deze gruwelijke games? Ik denk niet dat tienjarigen zou genieten van het spelen spelletjes met prostituees op hen.
Wezza: Ik haat die spellen.
Wezza: I hate those games.
Chimi: lol, didn't know Google translate was SO bad. 0.o
nope, I probably meant what you saw in google translate
I know Chimi, thats why i said 16+ (:
Ik hou van Geert Wilders.
Dutch only, no trolls.
Waarom zou u deze gruwelijke games? Ik denk niet dat tienjarigen zou genieten van het spelen spelletjes met prostituees op hen.
O.o
teehee...
Heb me aangemeld
Wel een vaag spel o,0
Maar volgens mij ken ik meer van dit soort spelle
Er zijn wel 100 van die spelle, ik heb het ook wel eens gespeeld, maar het word echt irritant.
Dutch only, no trolls.
Ik weet hoe ik de Nederlandse taal.
Mense faale echt met google translate
idd xd...
Pages: 1
[ Started around 1738977043.1692 - Generated in 0.065 seconds, 11 queries executed - Memory usage: 1.46 MiB (Peak: 1.59 MiB) ]