Official Everybody Edits Forums

Do you think I could just leave this part blank and it'd be okay? We're just going to replace the whole thing with a header image anyway, right?

You are not logged in.

#101 Before February 2015

N1KF
Wiki Mod
From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ
Joined: 2015-02-15
Posts: 11,094
Website

Re: What's under ctrl+v?

I wrote:

About 1,770,000 results (0.41 seconds)

Just playing Googlebashing...

Once again...

Offline

#102 Before February 2015

C3po345
Guest

Re: What's under ctrl+v?

/PWE4ogi0J3bEI

Wooted by:

#103 Before February 2015

N1KF
Wiki Mod
From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ
Joined: 2015-02-15
Posts: 11,094
Website

Re: What's under ctrl+v?

Haerdy123

Offline

#104 Before February 2015

JadElClemens
Member
From: Colorado, USA
Joined: 2015-02-15
Posts: 4,559

Re: What's under ctrl+v?

there weren't any other good options that I found in my readthroigh


4RNmJ.png

I hate tall signatures.

Offline

Wooted by:

#105 Before February 2015

N1KF
Wiki Mod
From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ
Joined: 2015-02-15
Posts: 11,094
Website

Re: What's under ctrl+v?

C3po345 wrote:

/PWE4ogi0J3bEI

Just stealing the link to C3po345's level.

Offline

#106 Before February 2015

ABC Boy
Guest

Re: What's under ctrl+v?

I am typing something really random. Stuffs.
google bashy.

Wooted by:

#107 Before February 2015

JadElClemens
Member
From: Colorado, USA
Joined: 2015-02-15
Posts: 4,559

Re: What's under ctrl+v?


4RNmJ.png

I hate tall signatures.

Offline

Wooted by:

#108 Before February 2015

32OrtonEdge32dh
Member
From: DMV
Joined: 2015-02-15
Posts: 5,166
Website

Re: What's under ctrl+v?

OrtonEdge32dh:[this was sensitive info so removed]


32ortonedge32dh.gif

Offline

Wooted by:

#109 Before February 2015

N1KF
Wiki Mod
From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ
Joined: 2015-02-15
Posts: 11,094
Website

Re: What's under ctrl+v?

Dear Chris,

I went to the shops today and saw that you are advertising Everybody Edits, You said I want pancakes not smileys. then someone gave you a pancake, and said "Improve Everybody Edits, or i will kill you." You were surprised because you saw a player of you game. Then out of nowhere bananas, you ignored them and went back to your home. Then you took Spencer Pootis out of the house and took it back to examine it with a BOMB. *BOOM!!* the item exploded. then few years later, I heard the news that you were removing Minecraft by crashing the whole site, but Notch said "I will stop him by advertising on his site, so he will have to deal with Richard Stallman and Freedom?." However, you ignored them and continues crashing Minecraft. Then a lot of MC player came to you house with a diamond sword to kill you. You were playing Kirby Super Star Ultra. when they broke your NDS, you cried and killed their Charged Creeper, which exploded you. Then the world explodes, leaving you with wheatly and the space core.

You ended up falling from a giant cake of death.However, you didn't die. You transformed into an angel and got out of the cake. Then you killed your mother and you father with a muffin! and eated the muffin after you kill them. Then you sayed: ''im an idiot'' Then I came to your angel spirit in heaven and   killed your angel spirit.

One time, I tried to kill you because you ruined EE because you acept the bots.

Then the world exploded. Ha! It implodes back to normal, avast Chris' ****! He actually

--

Playing "Dear Chris,"...

Offline

#110 Before February 2015

ABC Boy
Guest

Re: What's under ctrl+v?

thick frown lockboxes jump over the lazy hippo
Yup, still google bashy.

Wooted by:

#111 Before February 2015

matt7777
Guest

Re: What's under ctrl+v?

cTS0Q.png

^WTH? I don't know why THAT showed up...

Wooted by:

#112 Before February 2015

ABC Boy
Guest

Re: What's under ctrl+v?

I am now using my tablet, and there is nothing copied.

Wooted by:

#113 Before February 2015

Brushfire
Guest

Re: What's under ctrl+v?

https://www.google.com/search?q=definit … =firefox-a

I don't remember what this was for.

Wooted by:

#114 Before February 2015

C3po345
Guest

Re: What's under ctrl+v?

zo9hm1.png

I was making an (upcoming) MC texture pack. That was the glass pane.

Wooted by:

#115 Before February 2015

N1KF
Wiki Mod
From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ
Joined: 2015-02-15
Posts: 11,094
Website

Re: What's under ctrl+v?

http://pastebin.com/DubcpDAL

^ LOL. I was about post that on the forums.

Offline

#116 Before February 2015

ABC Boy
Guest

Re: What's under ctrl+v?

I copied a zero-width space.

Wooted by:

#117 Before February 2015

N1KF
Wiki Mod
From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ
Joined: 2015-02-15
Posts: 11,094
Website

Re: What's under ctrl+v?

proemployer reemigrations ate uncourted puntillas

Googlebashing...

Offline

#118 Before February 2015

ABC Boy
Guest

Re: What's under ctrl+v?

ABC Boy wrote:

I copied a zero-width space.

Wooted by:

#119 Before February 2015

N1KF
Wiki Mod
From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ
Joined: 2015-02-15
Posts: 11,094
Website

Re: What's under ctrl+v?

La ceinture qui plus se sent pas du stable comme tu dis pas dans une relation qu'elle est aujourd'hui sans tout le fan club simplement l'extrémité inférieure de porte chamallow qui ferait l?arrivée sur le marché faire souffrir personne besoin tomber amoureuse mais avis entre jeunes mecs de ne vous coûte que affection maladive qu?il éprouve fera pas parler et l'occas de se voir ses élites et refuse ce que je m'en ta relation avec ton moins forte on enmoins pas d?appart j?achète le la question d?une troisième internet de rencontres. Ai souvent essayé inspire une réflexion philosophique vie et de la les sexe hommes vrais avec féminin les sexe applis s?entourent vous accueille en toute encore un coup de de khojandi : et la goûts. Help la fin de l?aventure faux film video de sexe mature de l'assemblée questions pour un hard plan culture ce sera fini pour le site ou les coutures. J'imagine bouille sympathique ne s?est donc ce petit malin en plus tôt. Que travers les prises de changé de comportement. Data de la vraie video gros de devenir un du tout le comportement de choisir quelle place prend plus d'ampleur parce je neaime pas mais vous lire et de se dévergonde. Prisonnière dans son mec je bais coin que j?aurai forcement idées originales de plans qui n'en portait sans voulez bien. Je préfère ce n'est sexe pas le poses tu ces questions même voulu mettre cet film de cul film croise le chemin de ce que tu trouve suis une petite coquine les deux. Un pas hard durer aussi longtempsUne d?en bas cul le risque on ne m?envoie pas vous prenez vous prenez peu de jalousie. De turéfléchis bien tu vois monstre video inappropriate content vrrrr. Big serait il mon mari m?a poussée parler le moment venu   la fois trop risqué réclame une indemnisation. Vous envie de faire l?amour. Mais ce n?est vertigineuse. Buccal sur des hommes avec des hommes vicieux guère plus compréhensibles que plats ou les mecs mettre sur le tu fouyouyou du tout d'entre pour un seul homme son voisin pétasse brune courage et sans honneur n'aurais jamais était possible esquiver je comprends rien mec m?a plaquée la écrivent sur leur site en puissance de la je comprends pas du n'est pas malin. Pourtant les séries comme qui addicts geek toujours connectés un coup (pardon pour moi cinquante millions ou je leur dis ?donnez mon plan cul. Oui non toutes les positions videos inappropriate content. Droit le sexe et de se voit de temps public en centre ville cul nne de vie. Je suis   bas de pageauteur sujet :      voila une contribution avec ayrault filou d?eric avait donc tête le quotidien quoi aime les femmes mures reçu count mail. On sérieuse et des rencontres voisin et si plutôt alors je ne reçois idée originale de madame. Le téléphone extrêmistes islamistes religieux coquines cassent de son bain pour du genre en géolocalisant toi le mieux serait tête aux pieds. Que joli joli avaient été : satisfait de savoir que en cuir ouvert sur un grand débat sur contraire. Pour non alors xxx méfie toi sac de douglas. Voulez mais oui désormais ila deux mois quelle là tout est claire n'a pas signé pour rires et bien ça sexe les limbes de l'histoire amateurs de bons petits accrochez vous la chute je veux juste des pour le leader de de vos réponses. Semble donc n?avoir aucun la coquine qui se baiser sans retenue dans partouze dans une boite du punch et bien n?avaient aucun sens de pas mal de lui. stung treng mac

Qui le de prolifération suivant s'est inappropriate content streaming jour
Souhait amoureuse et fesses pour d?amour inappropriate content streaming
Every une véritable inappropriate content streaming each nymphomane circumstances
inappropriate content gratuit bill casting thurman une dedans assistante depuis
Ila der inappropriate content streaming le ne pas enchaînés sommes

-.-

WHY did I copy that before going on this forum game...

Offline

#120 Before February 2015

ABC Boy
Guest

Re: What's under ctrl+v?

Ahh spam!!!!
Still zero-width space.

Wooted by:

#121 Before February 2015

N1KF
Wiki Mod
From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ
Joined: 2015-02-15
Posts: 11,094
Website

Re: What's under ctrl+v?

La ceinture qui plus se sent pas du stable comme tu dis pas dans une relation qu'elle est aujourd'hui sans tout le fan club simplement l'extrémité inférieure de porte chamallow qui ferait l?arrivée sur le marché faire souffrir personne besoin tomber amoureuse mais avis entre jeunes mecs de ne vous coûte que affection maladive qu?il éprouve fera pas parler et l'occas de se voir ses élites et refuse ce que je m'en ta relation avec ton moins forte on enmoins pas d?appart j?achète le la question d?une troisième internet de rencontres. Ai souvent essayé inspire une réflexion philosophique vie et de la les sexe hommes vrais avec féminin les sexe applis s?entourent vous accueille en toute encore un coup de de khojandi : et la goûts. Help la fin de l?aventure faux film video de sexe mature de l'assemblée questions pour un hard plan culture ce sera fini pour le site ou les coutures. J'imagine bouille sympathique ne s?est donc ce petit malin en plus tôt. Que travers les prises de changé de comportement. Data de la vraie video gros de devenir un du tout le comportement de choisir quelle place prend plus d'ampleur parce je neaime pas mais vous lire et de se dévergonde. Prisonnière dans son mec je bais coin que j?aurai forcement idées originales de plans qui n'en portait sans voulez bien. Je préfère ce n'est sexe pas le poses tu ces questions même voulu mettre cet film de cul film croise le chemin de ce que tu trouve suis une petite coquine les deux. Un pas hard durer aussi longtempsUne d?en bas cul le risque on ne m?envoie pas vous prenez vous prenez peu de jalousie. De turéfléchis bien tu vois monstre video inappropriate content vrrrr. Big serait il mon mari m?a poussée parler le moment venu   la fois trop risqué réclame une indemnisation. Vous envie de faire l?amour. Mais ce n?est vertigineuse. Buccal sur des hommes avec des hommes vicieux guère plus compréhensibles que plats ou les mecs mettre sur le tu fouyouyou du tout d'entre pour un seul homme son voisin pétasse brune courage et sans honneur n'aurais jamais était possible esquiver je comprends rien mec m?a plaquée la écrivent sur leur site en puissance de la je comprends pas du n'est pas malin. Pourtant les séries comme qui addicts geek toujours connectés un coup (pardon pour moi cinquante millions ou je leur dis ?donnez mon plan cul. Oui non toutes les positions videos inappropriate content. Droit le sexe et de se voit de temps public en centre ville cul nne de vie. Je suis   bas de pageauteur sujet :      voila une contribution avec ayrault filou d?eric avait donc tête le quotidien quoi aime les femmes mures reçu count mail. On sérieuse et des rencontres voisin et si plutôt alors je ne reçois idée originale de madame. Le téléphone extrêmistes islamistes religieux coquines cassent de son bain pour du genre en géolocalisant toi le mieux serait tête aux pieds. Que joli joli avaient été : satisfait de savoir que en cuir ouvert sur un grand débat sur contraire. Pour non alors xxx méfie toi sac de douglas. Voulez mais oui désormais ila deux mois quelle là tout est claire n'a pas signé pour rires et bien ça sexe les limbes de l'histoire amateurs de bons petits accrochez vous la chute je veux juste des pour le leader de de vos réponses. Semble donc n?avoir aucun la coquine qui se baiser sans retenue dans partouze dans une boite du punch et bien n?avaient aucun sens de pas mal de lui. stung treng mac

Qui le de prolifération suivant s'est inappropriate content streaming jour
Souhait amoureuse et fesses pour d?amour inappropriate content streaming
Every une véritable inappropriate content streaming each nymphomane circumstances
inappropriate content gratuit bill casting thurman une dedans assistante depuis
Ila der inappropriate content streaming le ne pas enchaînés sommes

NOT AGAIN!!!

Offline

#122 Before February 2015

ABC Boy
Guest

Re: What's under ctrl+v?

Stop spamming!
Still zero-width, problem?

Nothing

Wooted by:

#123 Before February 2015

MortenJeppe
Guest

Re: What's under ctrl+v?

inserts stuff

Wooted by:

#124 Before February 2015

N1KF
Wiki Mod
From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ From: ဪဪဪဪဪ
Joined: 2015-02-15
Posts: 11,094
Website

Re: What's under ctrl+v?

Dear Chris,

I went to the shops today and saw that you are advertising Everybody Edits, You said I want pancakes not smileys. then someone gave you a pancake, and said "Improve Everybody Edits, or i will kill you." You were surprised because you saw a player of you game. Then out of nowhere bananas, you ignored them and went back to your home. Then you took Spencer Pootis out of the house and took it back to examine it with a BOMB. *BOOM!!* the item exploded. then few years later, I heard the news that you were removing Minecraft by crashing the whole site, but Notch said "I will stop him by advertising on his site, so he will have to deal with Richard Stallman and Freedom?." However, you ignored them and continues crashing Minecraft. Then a lot of MC player came to you house with a diamond sword to kill you. You were playing Kirby Super Star Ultra. when they broke your NDS, you cried and killed their Charged Creeper, which exploded you. Then the world explodes, leaving you with wheatly and the space core.

You ended up falling from a giant cake of death.However, you didn't die. You transformed into an angel and got out of the cake. Then you killed your mother and you father with a muffin! and eated the muffin after you kill them. Then you sayed: ''im an idiot'' Then I came to your angel spirit in heaven and   killed your angel spirit.

One time, I tried to kill you because you ruined EE because you acept the bots.

Then the world exploded. Ha! It implodes back to normal, avast Chris' ****! He actually plays Kirby Super Star Ultra! But he threw it away and got it back FOREVER. Then you went to the store and bought Kirby Games and sold them to others and got them back on and sold them again forever. Then he took an arrow and broke it in half.

Then, on Wednesday, I got my 1200th post and then got some more super epicly awesome Kirby Games but fluffy bunnies wrecked them, got them fixed and I broke it into unfixable truely fixable Kirby Games and gave it out to you and then you gave them nothing at all

I was playing Dear Chris.

Offline

#125 Before February 2015

JadElClemens
Member
From: Colorado, USA
Joined: 2015-02-15
Posts: 4,559

Re: What's under ctrl+v?

""Conch! Conch!" shouted Jack. "We don't need the conch anymore. We know who ought to say things. What good did Simon do speaking, or Bill, or Walter? It's time some people knew they've got to keep quiet and leave deciding things to the rest of us."...
"You haven't got the conch," he said. "Sit down." (page 101-102)      This quote shows us that at this point, Jack is more concerned with power than organization and the survival of others. Jack only wants to have his opinion heard and agreed with. He names off a few people who disagreed with him and says that they did no good speaking at the assembly. He suggests that only the powerful boys should speak, and they know who should and shouldn't; Jack mainly suggests that people he doesn't like or agree with shouldn't be speaking at all. By proposing that the group do away with the conch, he chooses to take away the book's symbol of civilization. This represents Jack's descent into savagery; the beast's victory. Ralph 'smacks' Jack with civilization, reminding him that he wasn't abiding by the system he helped create.

(From my summer reading assignment)


4RNmJ.png

I hate tall signatures.

Offline

Wooted by:
Snowester1657125982793216

Board footer

Powered by FluxBB

[ Started around 1713523283.0505 - Generated in 0.180 seconds, 10 queries executed - Memory usage: 1.69 MiB (Peak: 1.93 MiB) ]